Opinie o Nas
Producenci

instagram.com/akcesoriadotelefonu

Zaufane Opinie - Akcesoria Do Telefonu

Odbiór osobisty

Zwroty

Procedura reklamacyjna

  1. Przed odbiorem przesyłki Klient powinien sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W razie wykrycia uszkodzenia przy odbiorze przesyłki, Klient nie powinien przyjmować przesyłki i w obecności pracownika poczty lub kuriera sporządzić protokół szkody oraz niezwłocznie skontaktować się z Usługodawcą.

  2. Do każdego sprzedawanego produktu załączona zostanie faktura bądź paragon będące podstawą zwrotu Produktu lub podstawą do rozpatrzenia reklamacji.

  3. Wszelkie reklamacje dotyczące wad Produktów należy zgłaszać Usługodawcy listownie wraz z reklamowanym Produktem na adres:Przasnyska 6B 3 01-756 Warszawa z dopiskiem: „Reklamacja”. Kontakt w sprawie reklamacji może następować również drogą elektroniczną na adres: sklep@akcesoriadotelefonu.pl lub telefonicznie w dni robocze w godzinach: 9-17 pod numerem: 534 503 509 (koszt połączenia według taryfy operatora).

  4. Wszelkie reklamacje dotyczące funkcjonowania Sklepu należy zgłaszać Usługodawcy droga elektroniczną na adres: sklep@akcesoriadotelefonu.pl.

  5. Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko, adres mailowy oraz zwięzłe przedstawienie problemu. Jeżeli informacje zawarte w reklamacji będą niewystarczające, Usługodawca niezwłocznie wystąpi o ich uzupełnienie. Reklamacja dotycząca wady Produktu powinna zostać dołączona do zwracanego Produktu i powinna dodatkowo zawierać wskazanie numeru dokumentu sprzedaży oraz oczekiwania Klienta dotyczące sposobu realizacji zobowiązań.

  6. Usługodawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.

  7. Usługodawca informuje ponadto, że spory związane z rozpatrywaniem reklamacji i dochodzenia roszczeń, przed skierowaniem ich do sądu powszechnego, mogą być rozpatrywane przed stałym polubownym sądem konsumenckim działającym przy Inspekcji Handlowej. Składając wniosek o rozpatrzenie sporu przez sąd polubowny, konsument nie ma obowiązku uiszczania wpisu sądowego. Wyrok sądu polubownego oraz ugoda przed nim zawarta mają moc prawną na równi z wyrokiem sądu powszechnego. Wniosek do Inspekcji Handlowej o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu.

  8. Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Klient może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
    Skorzystanie z dostępnych pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń jest możliwe po zakończeniu procedury reklamacyjnej i ma charakter dobrowolny. W przypadku złożenia przez Klienta skargi za pośrednictwem Platformy ODR, Sklep nie ma obowiązku korzystać z pozasądowych metod jej rozwiązywania.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl